هیئت فوتبال استان اصفهان

سعید قاسمی داور بین المللی اصفهانی : بدلیل VAR توقف یکساله داشتیم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، سعید قاسمی داور بین المللی کشورمان که نام او به همراه دیگر داوران ایرانی در تیم داوران مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا اعلام شد، در خصوص ورودش به عرصه داوری گفت: در سال ۱۳۷۸ با شرکت در دوره داوری وارد این عرصه شدم، در سال ۸۵ به درجه ملی رسیدم و در ادامه سال ۸۷ برای نخستین بار به لیگ برتر دعوت شدم که تاکنون در ۱۶ دوره از لیگ برتر قضاوت داشته ام.
وی افزود: در سال ۲۰۱۵ با گذراندن موفق دوره هایی که داشتیم به لیست داوران بین المللی وارد شده و با انتخاب این دوره سابقه حضورم در لیست بین المللی به ۱۰ سال خواهد رسید.
داور بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه چند سالی است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می کند، اضافه کرد: با توجه به مطرح شدن VAR یک توقف یکساله داشتیم و باتوجه بایستی مجوز می گرفتیم که خوشبختانه آقای بنیادی فر توانست این مجوز را به دست بیاورد و در ادامه هم کمک داوران از جمله بنده در دوره های آنلاین شرکت کرده و توانستیم لایسنس آن را کسب کنیم.
قاسمی گفت: به نوعی در لیست کاندیداهای جام ملتهای آسیا بودیم و با توجه به اینکه در دقیقه نود توانستیم مجوز VAR را کسب کنیم، خوشبختانه تیم داوری ایران پررنگ در لیست نهایی برای جام ملتها حضور دارند.