دوره دانش افزایی ناظران و داوران فوتبال استان اصفهان برگزار شد

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، دوره پیش فصل دانش افزایی داوران و ناظران فوتبال استان اصفهان به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان شهرضا برگزار شد.
در این دوره که تدریس آن را دانیال مرادی مدرس رسمی بین المللی و رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال برعهده داشت، ۱۵۰ داور و ۳۰ ناظر داوری شرکت داشتند و با آخرین قوانین روز داوری بین المللی آشنا شدند.
در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور سمیه محمودی نماینده مردم شهرستان شهرضا در مجلس شورای اسلامی، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، حمید صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا،اعضا کمیته های هیئت فوتبال استان اصفهان، اعضا هیئت فوتبال شهرستان های شهرضا، اصفهان،خمینی شهر، جمعی از پیشکسوتان عرصه داوری استان از جمله نوذر رودنیل و ایرج نظری و برگزار شد از داوران و ناظران پیشکسوت استان، داوران و ناظران شهرستان شهرضا و همچنین داورانی که امسال به جرگه بازنشستگان پیوستند، تقدیر شد.
همچنین در ادامه از هیئت فوتبال شهرستان های اصفهان، برخوار، مبارکه، شهرضا، نجف آباد و خمینی شهر که بیشترین همکاری را با هیئت استان به ویژه در فصل مسابقات داشتند تقدیر به عمل آمد.