به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان،‌ رسول خطیبی سرمربی تیم پیکان ، پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: به سپاهان تبریک می‌گویم، اما حق تیم ما برد بود. آن‌ها هیچ کار خاصی انجام ندادند. تقریبا با ۱۰ موقعیت فقط یک گل زدیم. آن‌ها با یک موقعیت سه گل زدند و دو گل دیگر را خودمان به آن‌ها دادیم. بازیکنان ما به خودباوری نرسیدند. هیچ تیمی چنین بازی مقابل سپاهان انجام نداده و با احترام به تیم حریف شانس با آن‌ها یار بود. کسانی که فوتبال را می‌فهمند اذعان دارند که سپاهان شانسی برد.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم، از جوان در تیم استفاده کردیم که نیاز به خودباوری دارند. در سه بازی گذشته هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. مطمئنم پیکان از نظر فنی بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. تیم ما در آینده‌ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
سرمربی پیکان درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: از سه دفاع میانی تیم بسیار راضی هستم. مشکل ما خط جلو است و مقابل سپاهان موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم. در تعطیلات کار می‌کنیم و به باشگاه لیست دادم. امیدوارم بتوانند بازیکنان را جذب کنند.
وی در خصوص اخراج بازیکن سپاهان اظهارداشت: ای کاش بازیکن آنها اخراج نمی‌شد. تیمی که ده نفره می‌شود انرژی‌اش سه چهار برابر می‌شود. این باعث شد که ضربه بخوریم.

خطیبی در خصوص ثابت ایمانی گفت: او بازیکن خوبی است و بعضی از تیم‌ها بازیکنان را هوایی می‌کنند. پیشنهاد تیم‌ها تمرکز او را بهم زد و او در این چند روز کمی مریض حال بود. تیم‌ها اذیت می‌کنند و تمرکز را از بازیکن می‌گیرند. باشگاه‌ها باید نامه بزنند و رسمی کار را پیش ببرند نه اینکه شخصی با بازیکن صحبت کنند.