هیئت فوتبال استان اصفهان

عکاس مصدوم حادثه ورزشگاه نقش جهان: مسئولان هیئت فوتبال و باشگاه سپاهان پیگیر حالم بودند/ از حمایت جامعه رسانه تشکر می کنم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان و به نقل از برنا ، در جریان مسابقه دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال از هفته سوم لیگ برتر فوتبال که شب گذشته ( چهارشنبه یکم شهریور ماه ) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، بعد از اعلام پنالتی از سوی هوادارن منتسب به استقلال مواد منفجره به سمت زمین و عکاسان ورزشی که در پشت دروازه و منطقه کرنر استقلال بودند پرتاب شد که منجر به مصدومیت چند نفر از عکاسان ورزشی شد.
شهرام شریفی یکی از این عکاسان که آسیب بیشتری دیده و به بیمارستان منتقل شد در گفت و گو با سرویس ورزش برنا اظهار داشت: بعد از سوت پنالتی ما منتظر زدن ضربه بودیم تا بتوانیم عکاسی آن را انجام بدهیم که صدای مهیبی شنیده و بعد دیدم روی زمین افتاده و چند نفر دیگر نیز در وضعیت مشابه من هستند، به آمبولانس منتقل شدم؛ اما چون نگران حال همکارانم بودم پیاده شدم.
وی افزود : رئیس اورژانس مستقر در ورزشگاه تشخیص داد که باید به بیمارستان منتقل شوم، در بیمارستان سرم بخیه شده و سی تی اسکن گرفته شد.هنوز شرایط مساعد و خیلی خوبی ندارم، سردرد و درد در ناحیه فکم اذیتم می کند که باید مجدد نزد پزشک بروم.
عکاس ورزشی برنا با بیان اینکه بعد از حادثه مدیر رسانه و روابط عمومی هیئت فوتبال به نمایندگی از هیئت پیگیر حال من بودند و همچنین باشگاه سپاهان، خاطر نشان کرد: این پیگیری‌ها همچنان از صبح ادامه دار بود که از باید از آنها تشکر کنم. همچنین از تمامی همکاران رسانه که از شب گذشته پیگیر وضعیت من و سایر همکاران بودند، همچنین سردبیر خبرگزاری برنا در اصفهان که همراه من بودند، بچه های هیئت و باشگاه با توجه به وضعیت مسابقه بعد از بازی به بیمارستان آمده بودند که من مرخص شده بودم.
شریفی با اشاره به اینکه من از بچگی در دل هواداران بوده ام، گفت: یگان ویژه و یا دیگر مسئولان در این زمینه مقصر نیستند، چرا که تا جایی که امکان دارد کار بازرسی انجام می شود، اما بهر جهت بخشی از این مواد به داخل ورزشگاه آورده می شود، درست است که باید فرهنگ سازی شود، آن دسته از هواداران واقعی و همیشگی سپاهان شرایط خوبی دارند و می بینید اقدامات و کارهای فرهنگی خوبی شده است، بخشی از این هواداران از شهرهای کوچک و دور و تنها در برخی از مسابقات به استادیوم می آیند.
وی تاکید کرد: امتیاز خوبی که ورزشگاه فولادشهر دارد دوربین های نقطه زن است که متاسفانه در نقش جهان نیست، نصب این دوربین ها می تواند هر حرکت کوچکی را کنترل و شرایط برخورد جدی را فراهم کند.
شریفی در مورد ترقه ای که در بازی سپاهان و تراکتور زده شد، نیز گفت: در آن بازی یک ترقه معمولی و کوچک زده شد و بعد از چند دقیقه هوادار تراکتور دچار نفس تنگی وبیهوشی شد اما افراد فرصت طلب آن را به ترقه ای که چند دقیقه قبل زده شده بود ربط دادند.
وی افزود: باز هم از تمامی کسانی که از شب گذشته پیگیر بودند از همکاران رسانه، هیئت فوتبال، باشگاه سپاهان و حتی بچه های باشگاه ذوب آهن که تهران هستند برای بازی تیم ذوب آهن و پرسپولیس که امروز انجام می شود. تشکر می کنم و امیدوارم شاهد تکرار چنین صحنه های نباشیم.