هیئت فوتبال استان اصفهان

سرمربی فوتسال گیتی پسند: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/انتخاب نفرات تیم ملی سلیقه سرمربی است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند،در خصوص بازی تیمش در مصاف با کراپ الوند، اظهارداشت: بازی بسیار سختی بود و همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی دشواری را داشتیم، هرگز به جایگاه این تیم توجه نداشتیم.
وی افزود: کراپی‌ها شاکله‌ای از بازیکنان بزرگ و کادرفنی بسیار خوبی را در اختیار داشتند، خدا را شکر توانستیم با تلاش بازیکنان به سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: نگاه ما بازی به بازی خواهد بود و در حال حاضر فقط به دیدار برابر مقاومت البرز فکر می‌کنیم. به غیر از نتایج و عملکرد تیم خودم به هیچ تیم دیگری توجه نمی‌کنم و برای من مهم نیست که مس یا سایر تیم‌ها چه نتایجی را می‌گیرند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت:تا اینجای لیگ از عملکرد فنی تیم راضی هستم و جدای از نتایجی که به‌دست آوردیم، فکر می‌کنم پیشرفت بسیار خوبی را در این هفته‌ها داشته‌ایم.
کشاورز خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که تیم‌ملی به تورنمنت برزیل اعزام می‌شود تا با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کند، چرا که کمک بسزایی به پیشرفت بازیکنان و فوتسال ایران خواهد کرد. اگر لیگ ایران به خاطر چنین بازی‌های بزرگی رو به تعطیلی برود، خود بنده استقبال می‌کنم. اینکه چه نفراتی در تیم‌ملی باشند به سلیقه و نگاه سرمربی تیم‌ملی بستگی دارد.