هیئت فوتبال استان اصفهان

سرمربی تراکتور؛ در حد و اندازه تراکتور نبودیم/ کیفیت بازیکنان در زمین مشخص می شود

به گزارش سایت رسمی نیست فوتبال استان اصفهان،
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور، شامگاه پنجشنبه ۱۹ مردادماه پس از شکست ۳ بر یک تیمش در هفته نخست لیگ برتر در مقابل سپاهان، اظهارداشت: من فکر می کنم که ما نتوانستیم رقابت خوبی داشته باشیم، سپاهان برتر از ما بود.ما امروز آنگونه که دوست داشتیم، نتوانستم حفظ توپ داشته و مالک آن باشیم و حتی فکر می کنم حتی ۱۰ درصد چیزی که باید باشیم برای یک تیمی مثل تراکتور نبودیم و آنها توانستند به پیروزی برسند.
وی افزود: من فکر می کنم آنچه در فوتبال ایران است وقفه هایی که در بازی رخ می دهد زیاد است، اما امروز داور در سطح بالایی داوری کرد و فکر نمی کنم قضاوت داور در نتیجه تاثیری داشت.
سرمربی تراکتور با اشاره به کیفیت بد زمین نقش‌جهان گفت: این بدترین زمینی بود که من در ایران دیدم،در چنین بازیهایی اگر اشتباه کنید برای شما بد تمام می شود و ما اشتباه کردیم و گل خوردیم و قضیه فقط گل سوم نبود ما در حد و اندازه های تیم تراکتور بازی نکردیم.
وی در خصوص عملکرد بازیکنانش اظهارداشت: همه در این مورد صحبت می کنند که تراکتور بازیکنان خوبی دارد؛ اما این خوب بودن باید در عملکرد و در زمین نشان داده شود و از بازیکن گرفته تا خود من مسئولیت شکست را باید به گردن بگیریم.
خمز خاطرنشان کرد: شاید من اشتباه کرده باشم و در کل در حد و اندازه خودمان بازی نکردیم در زمان بستن تیم با غرور این کار را انجام دادیم.