هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور؛ می‌خواهیم برای همه الگو باشیم/ سازمان لیگ صحبتی در مورد قرارداد بازیکنان سپاهان نکرده است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم قابل احترامی است، بازی خوبی خواهیم داشت، فصل گذشته با استقلال شروع کردیم و امسال با تراکتور شروع می‌کنیم و فقط بحث اتفاقات است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی جذابی برای هواداران است، حریف خوبی رو به رو داریم، نمی‌توانیم برنده را پیش بینی کنیم و هیچ بازی در لیگ را نمی‌توان پش‌بینی کرد، لیگ رقابتی داریم و انتظار داریم لیگ رقابتی داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: همه در تعطیلات بودیم و اتفاقاتی افتاد که برای همه قابل دیدن نبود، باید ببینیم این فصل چطور پیش می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: می‌توانیم قرعه‌کشی را عادلانه‌تر برگزار کنیم، تیم‌های بالاتر جدول را جدا کنند که هفته اول با یکدیگر بازی نکنند، یک تیم با تیم قدرتمند شروع کند و یک تیم با تیم ضعیف‌تر بازی کند، می‌توان راه‌هایی را جداسازی کرد و این یک پیشنهاد است.
وی در مورد شایعات عدم ثبت قرارداد برخی بازیکنان گفت: باید ببنیم اخبار چطور بیرون می‌آید، اگر این اخبار درست باشد، محرمانه است و از طرف سازمان لیگ چیزی بیان نشده است، آدمی نیستم که به این مسائل ورود کنم و برای بازی آماده می‌شوم و امیدوارم بازی عادلانه و منصفانه‌ای باشد.
مورایس همچنین در مورد لیگ امسال عنوان داشت: حدس نمی‌زنم زیرا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و حدس بزنم، شانس ما بیشتر است و شرایط مهیا است تا بهتر شروع کنیم، برخی مشکلات سال گذشته را نداشته‌ایم و آماده‌تر هستیم اما تیم‌های دیگر نیز می‌توانند چنین شرایطی را داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در صحبت با هواداران بیان کرد: صحبت من به هواداران در مورد ارزش‌هایی است که داشته باشیم، باید برای مردم الگو باشیم تا همه افراد شهر، کشور و جهان از ما الگو بگیرند، فوتبال مانند مهمانی است ما کنار تیم زمین و همه تماشاگران باید از بازی لذت ببرند و در کنار خانواده خود از فوتبال لذت ببرند.
وی در پایان گفت: لیگ، انتظارات و امید‌های جدید داریم، در کنار هواداران بتوانیم به اهداف خود برسیم، به کمک هواداران نیاز داریم و برای آن‌ها بازی می‌کنیم.