هیئت فوتبال استان اصفهان

تقدیر ریاست هئیت فوتبال استان اصفهان از باشگاه ها و عوامل برگزاری بیست و دومین لیگ برتر فوتبال کشور

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، در پی اتمام بیست و دومین لیگ برتر فوتبال کشور «جام خلیج تا ابد فارس» علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان در پی پیامی از باشگاه های حاضر در این رقابت ها و عوامل برگزاری مسابقات تقدیر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمان الرحیم
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی
به صد دفتر نشاید گفت حسب‌الحال مشتاقی
دفتر بیست و دومین مرحله لیگ برتر فوتبال کشور «جام خلیج تا ابد فارس» شب گذشته بسته شد؛ لیگی که با درایت و فعالیت مؤثر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال کشور برگزار شد.

لیگ برتر فوتبال کشور تا آخرین لحظات نیز نظر هواداران فهیم فوتبال را به خود جلب کرده بود تا بار دیگر فوتبال استان عزیزمان اصفهان بتواند پتانسیل و جذابیت خود را نمایان سازد.
در پایان این لیگ علی رغم شایستگی، نماینده استان اصفهان یعنی تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام نائب قهرمانی دست یافت که جای دارد کسب این عنوان را به کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان این تیم تبریک عرض نماینم.
امید است با اتکا به درگاه خداوند منان، سال آینده شاهد برگزاری جشن قهرمانی در شهر و استان عزیزمان «اصفهان» باشیم.
همچنین به کلیه کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان باشگاه ریشه دار ذوب آهن، من باب فعالیت خود در لیگ برتر فوتبال کشور در سال جاری عرض خداقوت و خسته نباشید دارم؛ از خداوند منان آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون برای سبز پوشان اصفهانی را مسئلت دارم.
جای خوشنودی است که هر دو نماینده استان عزیزمان اصفهان در لیگ جاری با ارائه فوتبالی ناب و پاک بار دیگر نام استان را زبان زد عام و خاص کردند.
همچنین در پایان این فصل از رقابت ها بر خود واجب می دانم از شورای محترم تأمین استان که دوشا دوش مدیریت فوتبال استان در راستای تأمین آسایش تیم ها و هواداران فهیم اصفهانی اقدامات لازم را انجام داده اند تقدیر به عمل آورم.
قطعا حفظ امنیت و آرامش حدود ۷۵ هزار نفر هواداران در ورزشگاه و همچنین برقراری نظم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امر آسانی نخواهد بود؛ از همین رو ضمن عرض خداقوت به فرماندهی کل و عوامل خدوم و محترم یگان ویژه پاسداران فراجا از زحمات بی دریغ این عزیزان همچنین زحمات عوامل محترم اورژانس و آتش نشانی تشکر می نماینم.
همچنین جای دارد تشکر ویژه از اصحاب محترم رسانه که در امر پوشش خبری مسابقات فعال بودند و همچنین عوامل محترم صدا و سیما مرکز اصفهان که صدا و تصویر مستطیل های سبز اصفهان را به سمع و نظر هواداران عزیز اصفهانی می رساندند تقدیر و تشکر داشته باشم.
در پایان و پس از برگزاری ۳۰ دیدار، به کلیه همکاران در هیئت فوتبال استان اصفهان که وظیفه هماهنگی و برگزاری این رویدادهای سنگین را بر عهده داشتند خسته نباشید عرض می نمایم.
علی طاهری
ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان