هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار: ارتفاع فولادشهر به ما کمک میکند

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی را خوب آغاز کردیم اما فولاد با بازی مالکانه‌ای که داشت و در این بخش از تیم‌های خوب هستند، ما‌ را اذیت کردند، در زمان استراحت بازی ما حدود ۵۰ پاس به یکدیگر دادند و نمی‌توانستیم توپ را بگیریم و ما به دنبال ضد حمله در این زمان بودیم اما در نیمه اول ما را اذیت کردند.

وی افزود: در نیمه دوم هوشمندانه بازی کردیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم، ۲ گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم و نتیجه می‌شد بهتر هم باشد؛ از بازیکنان تشکر می‌کنم، در نیم‌فصل دوم کیفیت بازی ما بهتر شد و نتایج بهتری را رقم زدیم.

تارتار تصریح کرد: در ۱۵ سال مربی‌گری‌ام اینقدر مصدوم در تیم نداشتم، اتفاقات فوتبالی است و ۹۵ درصد این مصدومیت‌ها در بازی رسمی اتفاق افتاد و نمی‌شود به تمرینات ایراد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این بدشانسی جزیی از فوتبال است، به خاطر بازیکنانی که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند و مصدوم شوند، از لحاظ روحی بهم ریختم و بدترین سال فوتبالی‌ام بود اما بازهم تیم خوبی داریم.

وی در پایان گفت: همیشه در بازی‌های خارج از خانه خوب بودیم، سال عجیبی بود، تیم‌های ما منسجم هستند که بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرند، ارتفاع فولادشهر به ما کمک می‌کند و می‌دانستم بازیکنان فولاد خسته می‌شوند.