هیئت فوتبال استان اصفهان

اظهار امیدواری ویسی از ماندن نفت آبادان در لیگ برتر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: با تیم گردن کلفت، بزرگ و شایسته‌ای بازی داشتیم، سپاهان در صدر است و برای قهرمانی می‌جنگد، قبل و بعد از اعلام گل توسط داور، بازی دو شکل متفاوت داشت.

وی ادامه داد: قبل از دریافت گل ترسو بودیم و چند بازیکن خارجی ما اولین بار در این جو بازی می‌کردند، بعد از گل تیم ما خودش را پیدا کرد، نیمه دوم بهتر بودیم.

ویسی تصریح کرد: روی ضدحملات موقعیت‌هایی داشتیم که شانس با ما یار نبود، امیدوارم در بازی‌‌های آینده جبران کنیم و تیم را در لیگ نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این که نفت در نیمه دوم موقعیت گلی نداشت، گفت: نوع بازی ما در نیمه دوم بهتر شد و توانستیم با سپاهان بجنگیم، تیم‌های دیگر که صاحب نام هستند به اینجا می‌آیند و سپاهان ۱۰ موقعیت گل دارد اما در نیمه دوم این مسابقه سپاهان موقعیت گلی نداشت به جز ضربه آزاد امید نورافکن و دروازه‌بان ما خاکی نشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از تیم راضی بودیم، اگر گل سپاهان به ثمر نمی‌رسید با تساوی به خانه می‌رفتیم و نیازی به بازی تهاجمی نداشتیم، رضاییان و نورافکن تعویض شدند چون ما اجازه کارایی به آن‌ها ندادیم، اگر با سپاهانی که برای قهرمانی می‌جنگد، مساوی می‌کردیم روحیه ما بسیار افزایش می‌یافت.