هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار:دربی اصفهان جذاب تر از دربی پایتخت است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم خواهد بود، در دربی جایگاه تیم‌ها زیاد تاثیرگذار نیست، شرایط خوبی‌ نداشتیم اما برای بازی فردا مصمم هستیم، روی نقاط ضعف و قدرت سپاهان کار کردیم، احترام خاصی برای مورایس قائلم و او سرمربی توانمندی است، سپاهان بازیکنان توانمندی دارد و تیمی فیزیکی است.

وی افزود: فکر می‌کنم تا اینجا راهمان را درست رفتیم اما بدشانس بودیم و آسیب دیدگی‌ها به ما صدمه زد، با این حال جایگاه تیم‌ها در پایان فصل مشخص می شود، سال قبل در شرایطی مشابه به مصاف سپاهان رفتیم و  استارت موفقیت ما از بازی سپاهان بود، هیچوقت نا امید نیستیم.

تارتار در رابطه با صحبت بازیکنان این تیم مبنی بر این که مقصر نتایج آن‌ها هستند نه کادرفنی گفت: اصلا بازیکن مقصر نیست و ما باید بازیکنان را آماده کنیم، بازیکنان به دلیل صمیمیتی که در مجموعه است، اشتباهات خود را بیان می‌کنند اما مسئولیت نتایج با من است.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با بازی نکردن آرمان قاسمی گفت: آرمان قاسمی یکی از مدافعان ماست و ما در این پست ترافیک داریم، آرمان را من در ۱۸ سالگی بازی دادم و خودم او را به تیم آوردم، با توجه به آمادگی بازیکنان تیم از بازیکنان استفاده می‌کنم و مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم.

وی در خصوص محروم و مصدومان ذوب‌آهن برای بازی فردا گفت: سجاد جعفری و شهرام سالاری مصدوم هستند ولی محرومی نداریم.

تارتار در رابطه با بازی دوستانه سپاهان و زنیت گفت: بازی دوستانه سپاهان زنیت تاثیر خوبی در فوتبال ایران دارد، من از این مسابقات استقبال می‌کنم، بایرن مونیخ در شرایطی مشابه به ایران آمد، زنیت تیمی است که رنکینگ خوبی دارد و موافق برگزاری چنین بازی‌هایی هستم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نظرش در رابطه با سرمربی آینده تیم ملی چیست گفت: تیم ملی ما سال ها دست مربیان خارجی بوده و دستاوردی نداشته است، زمان آن رسیده است که به مربیان ایرانی فرصت داده شود، اگر ترکیبی از مربیان با تجربه و جوان ایرانی در تیم ملی حضور داشته باشند، اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی جذابی را ببینیم، کیفیت فنی دربی اصفهان همیشه از دربی تهران بیشتر بوده است و امیدوارم برنده بازی فردا ما باشیم.