هیئت فوتبال استان اصفهان

الهویی: مقابل سپاهان باید کم اشتباه باشیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: فردا مقابل سپاهان که یکی از تیم‌های خوب لیگ است قرار می‌گیریم، سپاهان تیم پرمهره که کادر فنی خوبی دارد و جایگاهش در لیگ نشان می‌دهد که چه کیفیتی دارد بازی دشواری داریم.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم بازی زیبا و تاکتیکی می‌بینیم، بازیکنان ثابت کردند در بخش دفاعی و هجومی چه کیفیت بالایی داریم، هرچند در چند هفته گذشته به دلیل اشتباهات فردی امتیازات را به دست نیاوردیم اما با کیفیت بالایی که داریم، بازی زیبا و جذابی را نشان دادیم.

الهویی تصریح کرد: در بازی‌های گذشته از نظر فنی لیاقت پیروزی و کسب ۳ امتیاز را داشتیم، برای ما جای خوشحالی دارد که مسیر فنی را درست می‌رویم البته جای نگرانی دارد که باید تمرکز بیشتری در جریان بازی داشته باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم و فردا برابر تیم سپاهان که تیم باکیفیتی است باید با کمترین اشتباه بازی را به پایان ببریم، خوشحالیم که یک پای بازی‌های جذاب لیگ، تیم گل‌گهر حضور دارد.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا محروم نداریم اما مسیح زاهدی به دلیل مصدومیت در اختیار کادر فنی نیست و سایر بازیکنان با نظر قلعه‌نویی استفاده می‌شوند.