هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: فردا به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: تمام تمرکز روی بازی فردا است و فوق‌العاده خواستار برنده شدن در بازی فردا هستم.

وی افزود: هفته تربیت را تبریک می‌گویم، اولین‌بار است که در یک کشوری هستم که هفته‌ای را به نام تربیت بدنی نام‌گذاری شده است، این موضوع برای من جالب بود؛ عاشق ورزش هستم، با ورزش بزرگ شده‌ام و می‌توانم بگویم همه شادابی، اتفاقات زندگی و دوستانی که در کل دنیا دارم از ورزش است.

وی ادامه داد: وقتی در مورد ورزش صحبت می‌کنم در مورد اتحاد، شادابی و خوشحالی است، این‌ها من را در زندگی راهنمایی می‌کنند، برای اولین‌بار است که در کشوری همچین هفته‌ای را جشن می‌گیرند؛ خیلی ارزشمند و خوب است که با ایت اتفاقات زندگی کنیم و جلو برویم.

مورایس تصریح کرد: در مورد بازی می‌توانم بگویم با چنین حسی می‌آید، بازی جایی است که ارزش‌ها جمع می‌شود و ۲ تیم با یک بازی دوستانه و خوب انجام می‌دهد، تیم برتر برنده می‌شوند، همه متحد یک کشور و یک فوتبال هستیم و زندگی دقیقا همینطور است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: می‌توانیم رقابت کنیم ولی در آخر همه دوست و انسان هستیم، فقط یک بازی است، نمی‌توانیم فراموش کنیم که انسان هستیم، عشق تنها دلیلی است که این‌جا هستیم، دوست دارم در بازی کمترین جنگ و دعوا و بحث با داور را ببینم و بیشتر بازی فوتبال را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بازی فردا همه چیز را گفتم، به تیم حریف احترام می‌گذارم اما فوق‌العاده می‌خواهم ببرم و تمام تمرکز روی بازی است، تمام انرژی و شادابی را جمع می‌کنم که بازی را ببرم، فوتبال مهارت و انرژی است، فوتبال زیبایی خود را دارد و ارتباط بین بازیکنان نیز از زیبایی‌های فوتبال است.

مورایس در مورد وضعیت نژادمهدی گفت: می‌توانم بگویم که وی یک انسان فوق‌العاده با قلب خوب است، من باید اعتماد را داشته باشم، بدانم که بازیکن در زمین از چه کیفیتی برخوردار است، باید با خودم کنار بیایم که با استراتژی و ایده‌هایم از وی استفاده کنم، بیشتر با بازیکنان آشنا می‌شوم تا به آن‌ها اعتماد کنم، بحث شخصیت است، شاید شایعاتی باشد اما همه‌اش اشتباه است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بنزما و کسب توپ طلا بیان  داشت: بنزما از اولین صحبت‌هایی که با وی داشتیم، زمانی بود که زیاد گل نمی‌زد
خوشحال نبود، سرمربی با وی جلسه گذاشت و من در جلسه بودم، مورینیو از وی خواست که گل بزند و بعد از آن شروع به گل زدن کرد، انسان فوق‌العاده خوب، بازیکن عالی و خوب است، کریم شخصیت متفاوتی داشت، همیشه لبخند دارد، در زمان‌هایی که بازی می‌کرد از بهترین مهاجمان بود، خیلی برای رونالدو کار کرد، تجربه همه را کسب کرد و به چیزی که لیاقتش را داشت رسید و پاداش چندین سال کار و تلاشش را گرفت.