هیئت فوتبال استان اصفهان

پرچم داری اصفهانی ها در لیگ های فوتسال کشور/رعدپدافند آران و بیدگل نقره ای شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، روز پایانی دور نهایی لیگ برتر فوتسال رده سنیامید کشور، با برتری هر دونماینده استان اصفهان به پایان رسید.

تیم گیتی پسند که قهرمانی خود را یک روز مانده به پایان رقابت ها جشن گرفته بود با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل رقیب خود یعنیتیم گهر زمین سیرجان به برتری رسید تا این فصل از رقابت ها را با پیروزی به پایان برساند.

دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال امید کشور یعنی تیم رعدپدافند آران و بیدگل نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابلارنا صنعت قم به برتری رسید تا در مجموع امتیازات به مقام دوم این فصل از رقابت ها دست یابد.

در مجموع دو نماینده استان اصفهان یعنی گیتی پسند اصفهان و رعدپدافند آران بیدگل با غلبه بر حریفان به مقام هایاول و دوم این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال امید کشور دست یافتند.

این افتخارات صرفا در لیگ برتر فوتسال امید کشور خلاصه نمی شود و باید اشاره داشت که استان اصفهان در تمامیرده های پایه و بزرگسالان کشور با حضور نمایندگان پر قدرت حاضر و به عناوین مختلف دست یافته است.

حضور فعال اصفهانی ها در لیگ های رده پایه و بزرگسالان فوتسال کشور بار دیگر نشان دهنده پرچم داری این استان در خانواده فوتسال کشور محسوب می شود.