هیئت فوتبال استان اصفهان

طاهری: اصفهان باید به قطب فوتبال ساحلی تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، علی طاهری، رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در حاشیه دیدار نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت: در این دو سالی که در هیأت فوتبال حضور دارم، دوست داشتم کلان‌شهر اصفهان با امکانات فراوان و حضور بخش‌های خصوصی و دولتی متنوع فعالیت خوبی در فوتبال ساحلی داشته باشد.

وی افزود: هم از نظر زیرساختی و مهیا بودن زمین تمرین و مسابقه مناسب و هم از نظر حضور قدرتمند نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، باید شرایط خوبی فراهم شود؛ بر این اساس وعده می‌دهیم از اسپانسر‌های فعلی حمایت و در صورت امکان اسپانسر‌های جدیدی برای تیم‌داری در فوتبال ساحلی جذب کنیم.
طاهری با اشاره به رونق فوتسال اصفهان در سال‌های فعالیت خودش خاطرنشان کرد: سال ۸۶ قطب جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کردیم، تحول بزرگی در مبالغ قراردادها به وجود آمد، هم‌چنین در ادامه اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان برگزار و فولادماهان اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: مهیا شدن زیرساخت‌ها نیاز به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری اصفهان و نهاد‌های مختلف را دارد؛ پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده است، سعی می‌کنیم در فوتبال‌ساحلی قدم‌‌های مثبتی برداریم و یادگاری خوش در این بخش ثبت کنیم.