هیئت فوتبال استان اصفهان

پاشایی: قدرت برابری مالی با بسیاری از تیم ها را نداشتیم/ بخش حقوقی باشگاه پیگیر مسئله اسدبیگی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که همیشه از مدعیان قهرمانی بوده است و با توجه به حفظ شالکه اصلی تیم و گرفتن بازیکنان برتر لیگ می تواند بازی سختی برای ما باشد.

وی افزود: ما نیز در گرفتن بازیکنان این فصل در ابتدا توانستیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و با توجه به بودجه باشگاه بازیکنانی را جذب کردیم  که مورد نیاز بوده است.

وی ادامه داد: تمرینات بدنسازی خوبی را سپری کردیم و در طول هفته نیز با توجه به آنالیز تیم پرسپولیس تمرینات خوبی انجام داده ایم و بدنسازی خوبی انجام دادیم و آماده شروع لیگی جذاب و خوب هستیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: پرسپولیس یک تیم خوب و با شخصیت است با سرمربی خوب و فنی و با توجه به شناختی که از دو سرمربی وجود دارد انتظار یک بازی خوب و با کیفیت را داریم.

وی در خصوص وضعیت در اسدبیگی گفت: به این موضوع از دو جنبه باید نگاه کرد، یکی جنبه حرفه ای گری که باشگاه ذوب آهن آن قدر حرفه ای است که بازیکنی که قرارداد ندارد، یک ماه در کنار تیم بازی کند، ما حتی برای تست نیز قرارداد می بندیم و این موضوع را از طریق بخش حقوقی پیگیری می کنیم.

پاشایی اضافه کرد: از جنبه اخلاقی نیز بازیکنی که یکماه در کنار ما تمرین کرده است و تمام گزینه هایی که می توانستیم، داشته باشیم را رد کردیم، در نهایت از تیم جدا شد. البته که ما متکی به یک نفر نیستیم و بازیکنانی را در اختیار داریم که می توانیم به خوبی بازیکنان باکیفیت تری را جایگزین ایشان کنیم.

وی همچنین در خصوص شایعه پیوستن تمیروف تصریح کرد: با توجه به نیازمان بازیکن جذب کردیم، اگر تمیروف از تیم پرسپولیس بیرون مانده است این گونه نیست که با توجه به نیاز ما به مهاجم ایشان را بگیریم هرچند جز گزینه های ما نیز بوده است.

وی در ارتباط با محرومیت سرمربیان دو تیم و نبود آنها در کنار زمین اظهارداشت: من در مورد تیم خودمان صحبت می کنم، وجود مهدی تارتار درکنار تیم یک وزنه روحی و روانی است، هرچند در طول تمرینات تمام بازیکنان را به خوبی توجیه کردند اما همچنان می گوییم حضور ایشان تاثیر گذار است.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تعادل خط هافبک ذوب آهن و یارگیری ذوب آهن در این فصل خاطرنشان کرد: ما از لحاظ مالی قدرت برابری با بسیاری از تیمهای دیگر را نداریم؛ اما می توانیم قول بدهیم بازیکنان ما آنقدر توان فنی و پتانسیل بالایی دارند که می توانند این فاصله را از بین برده و کاهش دهند.

پاشایی حضور اسکوچیچ در بازی فردا در ورزشگاه فولادشهر را انگیزه ای برای بازیکنان جوان تیمش خواند و گفت: با توجه به اینکه نزدیک به مسابقات جام جهانی هستیم حضور اسکوچیچ در بازی فردا انگیزه ای برای بازیکنان جوان تیمی مثل ما است که بتوانند خود را به سرمربی تیم ملی  و هواداران ثابت کنند.

ی در پایان گفت: امیداروام شاهد لیگی پویا و جذاب باشیم تا در نهایت خروجی خوبی برای فوتبال کشورمان باشد.

به گزارش برنا به دلیل ساعت پرواز تیم پرسپولیس مربی این تیم در نشست خبری حاضر نشد و به صورت برخط پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهد بود.