هیئت فوتبال استان اصفهان

فراخوان اصحاب محترم رسانه جهت صدور کارت پوشش خبری فصل جدید مسابقات فوتبال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، تصویربرداران و صدابرداران رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری رقابت های بیست و دومین دوره لیگ برتر و همچنین لیگ آزادگان در رده های مختلف در سامانه سازمان لیگ فوتبال ایران ثبت نام کنند.

ثبت نام در این سامانه برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری الزامی است اما صرف ثبت نام برای افراد حقی جهت دریافت کارت پوشش خبری و تصویری ایجاد نمی کند. درخواست کنندگان حتما باید کارت پوشش خبری و تصویری وزارت ورزش را دارا باشند.

اهالی رسانه برای ثبت نام کارت فصل آینده باید با ورود به این سامانه https://card.iranleague.ir/pages/login و از طریق نام کاربری وکلمه عبوری که فصل پیش در اختیار رسانه ها قرار داده شد اقدام نمایند. رسانه ها از چهارشنبه ۱۵ تیر( امروز) تا پنجشنبه ۳۰ تیر فرصت ثبت نام در این سامانه را دارند و به درخواست های ثبت شده بعد از این تاریخ رسیدگی نخواهد شد.

برای نمایندگان رسانه های گروهی بعد از بررسی و احراز هویت و تایید شغلی از سوی مدیران مسئول رسانه ها و نهادهای ذیربط کارت صادر می شود.
همانند سال گذشته، رسانه های کشوری از طریق دفاتر مرکزی و رسانه های استانی از طریق هیئت های فوتبال استان استان ثبت نام خواهند شد.