هیئت فوتبال استان اصفهان

صعود وحدت کاشان به مرحله بعدی لیگ دسته دوم فوتسال کشور/ آتیه سازان برنده دربی اصفهان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، در قالب هفته پایانی مرحله لیگ دسته دوم فوتسال کشور، نمایندگان استان اصفهان به مصاف میزبانان خود رفتند.
تیم پیشگامان وحدت کاشان، میزبان تیم آیندگان پارسه بود و با نتیجه ۹ بر یک مغلوب حریف خود شد.
دیگر نماینده استان اصفهان یعنی آتیه سازان شاهین شهر نیز میزبان دربی این هفته استان بود به مصاف تیم آریا ماشین فریدونشهر رفت که این دیدار با نتیجه تساوی ۴ بر ۲ به سود تیم آتیه سازان به پایان رسید.
در دیگر دیدار هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال نیز، تیم آیندگان پویان نیکان گز و برخوار میزبان تیم لبنیات ارژن بود و با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب حریف خود شد.
دیگر نمایندگان فوتسال استان اصفهان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور یعنی تیم یاقوت آران بیدگل نیز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف خود تیم لبنیات ارژن شیراز شد.
پویان نیکان گز و برخوار نیز که از تیم شاهین بندرماهشهر میزبانی می کرد با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به حریف خود واگذار نمود.

درپایان مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتسال کشور، تیم های صعود کننده و سقوط کننده مشخص شدند؛ برهمین اساس تیم وحدت فین کاشان نماینده استان اصفهان به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت و تیم آریا ماشین فریدونشهر نیز علی رقم شایستگی به لیگ دسته سوم کشور سقوط کرد.