هیئت فوتبال استان اصفهان

مسابقات جام رمضان شهرستان کوهپایه به اتمام رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، به نقل از روابط عمومی  هیئت فوتبال شهرستان کوهپایه، فینال نخستین دوره مسابقات جام ضیافت نور شهرستان کوهپایه عصر امروز _سه‌شنبه 13 اریبهشت‌‍‌ماه_ بین دو تیم شهدای ورتون و شهدای مزرعه شور در سالن نشاط سجزی با حضور پرشور هواداران برگزار گردید.

پیش از برگزاری دیدار فینال دو دیدار دیگر برنامه ریزی شده بود که در دیدار نخست پیشکسوتان ورتون و سجزی به مصاف یکدیگر رفتند و در دیدار دوم دو تیم منتخب از نونهالان این شهرستان در مقابل هم صف آرایی کردند.

در دیدار فینال از ساعت 17:50 دو تیم فینالیست رقابت‌ها در مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت این تیم شهدای مزرعه شور بود که در یک دیدار پایاپای با نتیجه 4 بر 3 فاتح این جدال شد تا عنوان نخستین قهرمان جام ضیافت نور شهرستان کوهپایه را برای خود به ارمغان بیاورد.

اختتامیه این دوره از مسابقات پس از برگزاری فینال با حضور غلامرضا حدادیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهپایه، داود عابدی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان کوهپایه، جعفر جعفری، رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان و شهرستان کوهپایه و مسئولین بخش سیستان برگزار گردید.