هیئت فوتبال استان اصفهان

حضور پررنگ اصفهانی ها در لیگ دسته دوم فوتسال کشور/ ریل فوتسال نصف جهان در مسیر توسعه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، تیم های فوتسال استان اصفهان این فصل حضور پررنگ در رقابتهای لیگ دسته دو خواهند داشت تا بتوانند با شکست رقبای خود به لیگ دسته یک راه پیدا کنند.

این حضور پررنگ در حالی در اصفهان رقم خورده است، که اصفهان با حضور 5 نماینده، آن هم صرفا از شهرستان های استان در این فصل رقابت ها حاضر خواهد بود؛ استان اصفهان با اجماع آمار در این فصل از رقابت ها بیشترین نماینده را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد داشت.

رشد فوتسال استان اصفهان در لیگ های کشوری در حالی میسر شده است، که فوتسال این استان در کلیه رده های و همچنین لیگ های مختلف با بهره گیری از پتانسیل های موجود توانسته است در لیگ برتر با دو نماینده، لیگ دسته اول دو نماینده و لیگ دسته دوم با 5 نماینده در رده سنی بزرگسالان حاضر شود.

گروه بندی نمایندگان استان اصفهان در مسابقات لیگ دسته دوم به شرح ذیل می باشد؛

گروه ششم: الهه سازان ورزش شاهین شهر ، پیشگامان وحدت فین کاشان ، مشیر قهرمان دالکی ، آیندگان پارسه امیدیه ، آینده سازان بم ، مارون دهدشت
گروه هفتم: امید پیروز کویر آران بیدگل ، پویا نیکان گز برخوار ، نماسازان آبادان ، شاهین بندرماهشهر ، لبنیات ارژن شیراز ، فولاد بوتبا کرمان