هیئت فوتبال استان اصفهان

مهاجری: بردن ذوب آهن کار بزرگی بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: امروز جزو معدود روزهایی بود که افتخار کردم که با این مجموعه کار کردم. امروز بچه ها مزد زحمات خود را گرفتند و وقتی داور سوت پایان بازی را زد چند بازیکن حتی نای راه رفتن هم در پایان مسابقه نداشتند.

وی افزود: امروز بغضی بزرگی در گلوی بازیکنان و هواداران نفت بود که ترکید، اما چیزی برای ما تمام نشده و با همین پشتیبانی و همدلی در 6 بازی آینده جلو می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: در نیمه اول یک مقدار خوش شانس بودیم و علی محسنی دروازه ما را نجات داد، اما در نیمه دوم با بار فنی که به بازی دادیم، یک مقدار مسابقه برایمان قابل پیش بینی شد و اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به گل هایمان اضافه کنیم.

وی ادامه داد: بردن تیم شایسته ذوب آهن در اصفهان کار بزرگ و سختی بود. آنها در 5 مسابقه قبلی 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند. به همین دلیل من از نتیجه کسب شده و اینکه توانستیم از قعر جدول جدا شویم، خوشحالم.

مهاجری تاکید کرد: با این برد اعتماد به نفس به دست آمده، اما نباید کاذب باشد. باید قدر این برد را بدانیم و تلاش کنیم که سهمیه نفت در لیگ برتر بماند. کار خیلی سخت اما شدنی است.

وی ابراز داشت: داوری خوب بود، داوران قشر مظلوم هستند و با این امکانات و شرایط قضاوت خوبی دارند.