هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار:بجز دیدار فردا برای نفت مسجد سلیمان آرزوی موفقیت دارم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان،

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:بازی فردا در سال جدید نقطه عطفی برای تیم ما است
چون در بازی‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده‌ایم.

وی افزود:هیچ‌وقت دوست نداشتم و ندارم مقابل تیم مردمی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرم، خاطرات خیلی خوب و ارتباط خوبی با هواداران خوزستانی دارم؛ به غیر از بازی فردا برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تارتار تصریح کرد: به کار خودمان تعهد داریم و فردا باید برای نام بزرگ ذوب‌آهن بجنگیم، امیدوار بودیم هواداران برای بازی فردا حضور داشته باشند اما شرایط مهیا نشده است، باید تلاش کنیم زیرا بازی با هواداران جذابیت‌های بالاتری خواهد داشت.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نفت با تغییرات در کادر فنی ناشناخته است، هرچند می‌دانیم مهاجری معمولا فوتبال روی زمین را در دستور کار قرار می‌دهد، می‌دانیم بازی سختی است و حتی می‌تواند سخت‌ترین بازی باشد زیرا نفت خطر سقوط را حس می‌کند و تلاش مضاعفی خواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر غفلت کنیم ممکن است غافلگیر شویم، با بازیکنان صحبت کردیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم؛ امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به هدفمان که ۳ امتیاز بازی است، برسیم.

تارتار در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ گفت: تأثیر منفی خواهد داشت اما سازمان لیگ نیز راهکاری ندارد، ۲ تیم خوب جدول بازی‌های آسیایی دارند و ۶ بازی باقی مانده است و تأثیرگذار است، چاره‌ای نیست و باید بسازیم و تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم؛ بعد از چند روز تعطیلی دوباره تمرینات را از سر می‌گیریم، نزدیک یک ماه مسابقه رسمی نداریم و باید مدیریت کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: امیدواریم فردا روز خوبمان باشد و بازیکنان هجومی خوب عمل کنند؛ محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم.