هیئت فوتبال استان اصفهان

خطیبی: امیدواریم با ارائه بازی خوب امتیاز کافی را بگیریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، نشست خبری قبل از مصاف ذوب آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در محل هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این نشست در خصوص دوران حضور خود در اصفهان اظهار داشت: در اصفهان در تیم‌های ذوب آهن و سپاهان بازی کردم، اما آن زمان وجود زاینده رود روی وضعیت روحی ما تاثیر مثبتی داشت اما وضعیت امروز آن را که دیدم دلم گرفت.

وی در خصوص وضعیت ذوب آهن گفت: ما فردا با تیمی بازی داریم که یکی از بهترین‌هاست هر چند از لحاظ فوتبالی نوسان داشته است. در بازی پیش فصل این تیم را یکی از بهترین‌ تیم‌‌های لیگ دیدم و چند هفته‌ای است که رو به پیشرفت است، آنها از لحاظ ساختاری از بهترین تیم‌های ایران هستند و دلیل پیشرفت این فصل آنها نیز حمایت باشگاه از تیم فوتبال بوده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به روند منفی تیمش ادامه داد: حدود 13 بازیکن ما در تعطیلات نیم‌فصل کرونا گرفتند و دچار افت شدند و بخشی از مشکلات تیم ما نیز به همین دلیل است اما امیدوارم بتوانیم در بازی فردا خوب عمل کنیم و امتیاز کافی را بگیریم و مطمئنم بازیکنانم آماده بازی فردا هستند.

خطیبی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش برای بازی با ذوب آهن تصریح کرد: علیرضا نقی‌زاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری و عباس یحیی بیگی مصدومیت داشتند که خدا را شکر این نفرات رسیده‌اند، ولی هوشمند را به دلیل محرومیت و پوریا آریاکیا را به دلیل مصدومیت فردا در اختیار نخواهیم داشت.

دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم اراک جمعه ۲۰ اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.