هیئت فوتبال استان اصفهان

همایش پیش فصل لیگ حرفه ای فوتبال و فوتسال شهرستان برخوار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، همایش پیش فصل مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال و فوتسال شهرستان برخوار با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان اصفهان و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.

همچنین در این همایش از افتخار آفرینان فوتبال شهرستان نیز تجلیل شد.

ناصر معینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان برخوار در حاشیه این مراسم، گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و برای موفقیت باید در داخل و خارج از زمین تمام عوامل تلاش های لازم را انجام بدهند؛ اگر غیر از این باشد موفقیتی در پیش نخواهد بود.

معینی با بیان اینکه تمام کمیته های هیئت فوتبال شهرستان آغاز به کار کرده اند عنوان کرد: کمیته های هیئت فوتبال شهرستان برخوار زیر مجموعه های خود را هم مشخص کرده است و در آینده میخواهیم کمیته فرهنگی هیئت فوتبال شهرستان را راه اندازی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان برخوار در ادامه افزود: اگر بتوانیم ترویج فرهنگ ورزش کردن را در سطوح پایین مانند مدارس شروع کنیم به بهترین نتیجه خواهیم رسید.

وی اظهار کرد: از هفته جاری، مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال شهرستان را هر هفته با نام یک سردار شهید شهرستان برگزار خواهیم کرد.

معینی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد من در هیئت فوتبال شهرستان طی چهار ماه اخیر که آن را با هیچ چیز عوض نمیکنم، آشنایی با دوستانی است که چه در استان و چه در شهرستان با آنها آشنا شدم و خدا را شاکر هستم که دوستان جدیدی به دایره دوستان من اضافه شده اند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان برخوار تاکید کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر و تلاش کمیته های مختلف هیئت فوتبال، پویایی را در تمام شهرها به واسطه ورزش و فوتبال به وجود بیاوریم.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از اهداف آینده ما درگیری صنایع و اصناف با ورزش و فوتبال است که امیدواریم نتیجه مطلوب را از آن بگیریم.

انتهای پیام/