هیئت فوتبال استان اصفهان

افشاریان: داوران اصفهانی باید پیشتاز باشند/در دوره مدیریت جدید می‌توانیم شاهد شکوفایی داوران باشیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، درباره وضعیت و عملکرد داوران اصفهانی درمسابقات مختلف اظهار داشت: در این مدت تلاش کردیم عملکرد جامعه داوری را به صورت پویاتری نسبت به گذشته دنبالکنیم تا داوران فوتبال رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در همین راستا نزدیک به 12 کلاس داوری با حضور داوران و ناظران بین‌المللی در 2 بخش بانوان و آقایاندر کشور برگزار کردیم و از همه داوران تست آمادگی جسمانی استاندارد گرفته شد و آموزش‌های لازم به داوران داده شد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داورانی که در کنار ما هستند از نظر ذهنی و بدنی برای مسابقاتآماده‌اند، بیان کرد: در راستای انتخاب داوران به صورت هدفمند به تمام کشور نگاه می‌کنیم و هیچ داوری را برتر از دیگریدر نظر نمی‌گیریم.

افشاریان درباره وضعیت داوران اصفهانی گفت: اصفهان دارای فوتبالی سرآمد در کشور است و باشگاه‌های سپاهان وذوب‌آهن و همچنین تیم‌های فوتسال آن حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و رفتار حرفه‌ای در فوتبال دارند. داوراناصفهانی نیز باید پیشتاز باشند و از تیم‌های این شهر عقب نمانند.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ادامه داد: قطعا در دوره مدیریت جدید فوتبال در اصفهان می‌توانیم شاهد مدیریتو شکوفایی داوران اصفهانی باشیم.

منبع: تسنیم