هیئت فوتبال استان اصفهان

کارگروه تخصصی هیئت شهرستان اصفهان با مدیران هیئت فوتبال استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ظهر امروز کارگروه تخصصی ارزیابی و هم‌اندیشیهیئت فوتبال شهرستان اصفهان با حضور مدیران ارشد هیئت فوتبال استان در محل هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد.

در این نشست ریاست، دبیر، مسئول واحد داوران، فوتسال، مسابقات، کمیته انضباطی، پایه جوانان و جوانان و روابطعمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان حاضر بودند.

علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، در حاشیه این‌جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های هیئت فوتبال شهرستاناصفهان اظهار داشت: خوشحالیم که نخست جلسه هم‌اندیشی هیئت های شهرستانی با مسؤولان هیئت استان به میزبانیشهرستان اصفهان برگزار می‌شود؛ برگزاری این جلسات برای شخص خودم بسیار مهم است.

ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد:معتقدم که در ابتدا باید فوتبال استان اصفهان، به خوبی سازماندهی شود؛خوشبختانه نیروی انسانی کارآمد متشکل از نیروی‌های جوان و با تجربه در اصفهان موجود است و خوش‌حال هستم کهچنین نیروی‌های متخصصی در بحث اداره فوتبال شرکت دارند.

وی تشریح کرد: فوتبال استان اصفهان پتانسیل قوی دارد، در گذشته هیئت‌های استانی و شهرستانی به عنوان متولیفوتبال دیده نشده‌اند و همواره در حاشیه و‌نقطه تاریک قرار داشتند، امیدوارم با سیاستی که بنده و دیگر همکارانم در هیئتفوتبال استان داریم بتوانیم در کنار هیئت‌های شهرستانی فعالیت‌ها بزرگی را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه اعضا هیئت فوتبال شهرستان اصفهان ضمن ارائه گزارش، مشکلات و نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/