هیئت فوتبال استان اصفهان

آینده روشن تعاملات در دیدار با روشن

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، علی طاهری رئیس و دیگر اعضا هیات فوتبال استان اصفهان با حضور در شورای شهر اصفهان با فریده روشن رئیس کمسیون فرهنگی و ورزش شورای شهر اصفهان دیدار نمودند.
در ابتدای این دیدار طاهری ضمن ارائه برنامه فعالیت هیات در دوره جدید پیرامون حضور و ورود شوراهای شهر و شهرداری به عرصه ورزش بحث و تبادل نظر نمودند؛ رئیس هیات در این خصوص تشریح کرد که هیات فوتبال استان به دنبال بسط و گسترش فوتبال همگانی در اصفهان است چرا که باشگاه های بزرگی در استان حضور دارند که در حوزه قهرمانی فعالیت می کنند؛ در همین خصوص انتطار میرود شواری شهر بیشتر از پیش به هیات فوتبال نگاه ویژه و حمایتی داشته باشد.
دکتر غلامرضا جعفری نیز با ابراز امیدواری در خصوص آینده روشن هیأت اشاره داشت: باتوجه به تغییرات خوب و تاثیر گذار در فوتبال استان اکنون شاهد رونق چشمگیر و بازتاب خوبی هستیم و در آینده شاهد ماندگاری تاریخی فوتبال در استان خواهیم بود.
دکتر جعفر جعفری ضمن عرض خرسندی از تشکیل این جلسه مواردی را پیرامون انتظارات فوتبال اصفهان مخصوصا در حوزه بانوان از مسئولین و شورای شهر مطرح نمود.
فریده روشن نیر ضمن تبریک ایام ولادت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: خوشحال هستیم که برای نخستین بار چنین جلسه‌ای در شورای شهر اصفهان برگزار می‌شود، جای دارد تبریک ویژه‌ای به آقای طاهری و همچنین به فوتبال استان به دلیل حضوری فردی متخصص در ورزش و مخصوصا فوتبال داشته باشم؛در سالها و ادوار گذشته شورای شهر نگاه ویژه به مسئله ورزش نداشته چرا که مطالبه گری در این خصوص نبوده و امیدواریم در آینده این موضوع بهبود یابد.
رئیس کمسیون فرهنگی و ورزش شورای شهر اصفهان افزود: نمی‌شود صرفاً نگاه خدماتی به ورزش داشت بلکه نگاه ورزشی و فرهنگی باید مکمل یکدیگر باشند که خوشبختانه این رویکرد در شورای جدید تغییر کرده و نگرش شورای جدید در این امر مشهود است.
وی تشریح کرد: فوتبال طیف گسترده ای را در خود جای داده که عده ای فعال و عده ای دیگر علاقمند به این رشته هستند، همین امر باعث شده نگاه ویژه معطوف به رشته فوتبال پدید آید؛ فوتبال نقش اجتماعی مهم نیز در جامعه ایفا می‌کند زیرا با هر پیروزی تیم ملی و کسب عناوین مهم شور و شوق را در مردم و در عموم جامعه شاهد هستیم.
روشن تصریح کرد: ورزش تاثیر بسیار مهمی در نشاط اجتماعی دارد و شورای جدید به آن خواهد پرداخت زیرا فوتبال یکی از بهترین راه برای ورود شادی و نشاط به جامعه است.
رئیس کمسیون فرهنگی و ورزش شورای شهر اصفهان ضمن اشاره به نقش مهم کمیته بانوان هیأت فوتبال افزود: باید نگاه ویژه‌ای در خصوص استعدادیابی فوتبال بانوان وجود داشته باشد چرا که حضور افراد در ورزش انسانهای سالمی را میسازد و زمینه ورود به دیگر آسیب های اجتماعی را می‌بنند.
وی اضافه کرد: اجازه ندهیم مردم نگران از دست رفتن برند و اعتبار فوتبال اصفهان باشند و اگر ورزشگاه های هنوز به بخش خصوصی واگذار نشده باشند شورای شهر با همکاری ورزش شهرداری آمادگی واگذاری آن را به هیات فوتبال دارد و یا اگر زیرساختی که امکان بهره برداری از آن برای هیات فوتبال مهیا باشد را با کمال میل در اختیار هیأت قرار می‌دهیم.
روشن در پایان گفت: تا امروز هیچ مطالبه گری از سمت متولیان فوتبال از شورای شهر نشده بود و این موضوع جای تعجب دارد، اما با حضور شما برای نخستین بار ما آماده‌ی همکاری و تعامل با هیأت و خانواده بزرگ فوتبال هستیم.