هیئت فوتبال استان اصفهان

شرط انجام مسابقات ورزشی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان ، مهرزاد خلیلیان  در حاشیه دیدار گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان اظهار داشت: در درجه اول سلامت بازیکنان و کادرفنی برای ما در این دیدار مهم بود و پس از آن سراغ دیگر موضوعات رفتیم، خوشبختانه در این دیدار تمامی بازیکنان نکات را رعایت کردند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص عدم مصاحبه سرمربیان پس از اتمام بازی تشریح کرد: تجمع افراد کنار یکدیگر ریسک انتقال بیماری را قطعا افزایش می‌دهد، تصمیم بر این است که فعلا مسابقات باهمین دستورالعمل‌ها برگزار شود تا بیماری کرونا از بین برود.

وی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور تشریح کرد: در بخش بهداشتی و تدوین دستورالعمل‌ها فدراسیون پزشکی ورزشی مسؤولیت خود را انجام داده است ولیکن در خصوص اینکه میزبانی‌ها و شرایط برگزاری به چه شکل خواهد بود را باید از مسؤولان سازمان لیگ فوتسال جویا شوید.

خلیلیان در خصوص شرایط برگزاری دیدار گیتی‌پسند و مس افزود: شرایط برگزاری خوب ولیکن چند مشکل جزئی وجود داشت که از همکارانم درخواست رفع این مشکلات را داشتم، ما هیچ وقت کامل نیستیم و همیشه خطر در کمین است ولیکن باید هم سلامت در اولویت قرار داشته باشد و هم اینکه امر ورزش صورت بگیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص اینکه تیم‌های مختلفی از پس هزینه‌های تست‌های PCR بر نخواهند آمد افزود: من واقعا به این عزیزان حق می‌دهم، ولیکن با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت بزودی خبر‌های خوشی را به آنان خواهیم داد.