هیئت فوتبال استان اصفهان

ثبت سوابق ورزشی توسط اشخاص: سامانه عمومی ثبت سوابق ورزشی مبین

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان به نقل از مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور و تسهیل در به روز رسانی اطلاعات، سامانه ثبت سوابق ورزشی راه اندازی گردید. در نسخه فعلی این سامانه که برای دسترسی عموم مردم و ثبت و تکمیل سوابق ورزشی آنها تولید شده است امکان ثبت رشته های ورزشی دارای فعالیت، اطلاعات کارت بیمه ورزشی، و ثبت و به روز رسانی گواهی های آموزشی ورزشی که پیش از این با حضور در دوره های آموزشی موفق به اخذ آنها شده اند وجود دارد.
علاقه مندان به ثبت اطلاعات خود در این پایگاه اطلاعاتی می توانند به صفحه معرفی سامانه مراجعه نموده و پس از مطالعه فایل راهنما نسبت به ثبت و یا تکمیل اطلاعات قبلی خود و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.
کد رهگیری به منزله کلید ورود به صفحه شخصی افراد محسوب می شود، لذا توصیه می گردد از ارائه آن به افراد غیر خودداری نموده و یا در صورت گم شدن نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام گردد.
تا پیش از این امکان ثبت اطلاعات ورزشی برای افراد صرفا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده در درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و یا توسط هیئت های ورزشی، فدراسیون ها و ادارات کل استانی امکان پذیر بود.
شایان ذکر است گواهی های آموزشی ورزشی و احکام قهرمانی سطوح کشوری و بالاتر توسط فدراسیون های ورزشی و سایر مراجع ذی صلاح مورد بررسی و اصالت سنجی قرار خواهد گرفت و اطلاعات این پایگاه مرجع استعلامات حوزه سوابق ورزشی کشور خواهد بود.
نشانی اینترنتی سامانه مبین