هیئت فوتبال استان اصفهان

پیروزی پرگل مدعیان و حفظ جایگاه اول و دوم

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل 99-98 روز جمعه 15 آذرماه برگزار و هردو نماینده استان اصفهان توانستند هر 3 امتیاز بازی های خود را کسب نمایند.

 

سپاهان به دنبال حضور در جمع بزرگان:

زردپوشان اصفهانی در دیدار روز جمعه نیز توانستند به پیروزی برسند تا موفق شوند در جمع چهار تیم بالای جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها که مهمان تیم هیئت فوتبال البرز بودند توانستند با حساب 5 بر 1 از سد این تیم بگذرند و 17 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. کرجی ها نیز همچنان با 13 امتیاز در رده های میانی جدول رده بندی (رده ششم) حضور دارند.
هاجر دباغی در این دیدار توانست دبل کند و در کنار او صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده نیز دیگر گلزنان بازی امروز سپاهانی ها بودند. در تیم هیئت فوتبال البرز نیز خانم گل فعلی لیگ برتر یعنی سارا قمی توانست تنها گل بازی را به ثمر برساند.

 

ذوب آهن و ملوان؛ نتیجه گیری های سینوسی:

ذوبی ها که بازی هفته قبل خود را با شکست به پایان رسانده بودند در نهایت توانستند بازی خود برابر ملوان را با پیروزی پشت سر بگذارند تا همراه انزلیچی ها از جمله تیم هایی با نتایج سینوسی در لیگ برتر محسوب شوند. ذوبی ها با برتری 2 بر 1 برابر ملوانان توانستند 9 امتیازی شوند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر ملوانان نیز همچنان 5 امتیازی باقی ماندند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند.