هیئت فوتبال استان اصفهان

هیئت فوتبال اصفهان مالک تیم فوتسال بانوان فرخشهر شد

سپهر ابراهیمی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر به دلیل مشکلات مالی خواهان کناره گیری از لیگ برتر بود و هیئت فوتبال  اصفهان با خرید امتیاز این تیم، ازانحلال این تیم جلوگیری کرد.
ابراهیمی در ادامه افزود: سیاست هیئت بر این منوال بود که سهمیه کشوری استان را بالا برده و بتواند از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کند ، در حال حاضر ۸ بازیکن اصفهانی به این تیم اضافه شدند و ۵ نفر از بازیکنان فرخشهر در تیم باقی ماندند. همچنین کادر فنی تیم تغییر و مربیان اصفهانی جایگزین آن شدند.
او دلیل تغییر کادر فنی و بازیکنان را این گونه عنوان کرد: هیئت فوتبال اصفهان به طور کلی سیاست خود را بر طبق حمایت از تیم‌ها و باشگاه‌های استان ترتیب داده است و تمایلی به تیم داری در لیگ ندارد. اما با توجه به هدف اصلی ما مبنی بر افزایش تعداد سهمیه‌های استان، این تیم تا پایان فصل تحت نظر هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در لیگ شرکت می‌کند تا در نهایت زیر مجموعه یک باشگاه قرار گیرد و با حمایت هیئت به حضور در لیگ ادامه دهد.