هیئت فوتبال استان اصفهان

سلمانی:امیدواریم در بازی های خانگی تنها نمانیم .

به گزارش روابط عمومی هیلات فوتبال استان اصفهان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال یاسین سلمانی هافبک اصفهانی تیم فوتبال جوانان در خصوص شرایط این تیم گفت:خوشبختانه بچه ها از نظر جسمی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. اردوها و برنامه های آماده سازی مفصل و گسترده ای داشته ایم و حالا در وضعیت آمادگی مطلوبی برای حضور در رقابت ها آماده می شویم.
سلمانی با اشاره به مسابقات و بازی های تدارکاتی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت:برنامه های آماده سازی تیم به بهترین شکل انجام شد و توانستیم فرصت انجام چند مسابقه تدارکاتی بین المللی را پیدا کنیم. همچنین بچه ها در مسابقات کافا عملکرد بسیار خوبی داشتند و اعتماد بنفس تیم بالاتر رفت. هرچند به خوبی می دانیم بازی های سختی در پیش داریم و باید با جدیت برابر حریفان ظاهر شویم.
بازیکن تیم جوانان در پایان گفت:هدف نهایی ما رسیدن به جام جهانی جوانان است اما امیدواریم در اولین گام و در بازی های خانگی خودمان تنها نمانیم. بچه ها چشم انتظار حضور هواداران فوتبال در ورزشگاه شهرک اکباتان هستند و امیدواریم در هر 3 بازی با حضور فوتبال دوستان شور و هیجان خوبی در ورزشگاه ایجاد شود.