هیئت فوتبال استان اصفهان

پیروزی پرگل گیتی‌پسند در شهرآورد فوتسال اصفهان

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در نخستین هفته از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز پنجشنبه 9 آبان ماه ،2 تیم هاپیر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی آغاز شد که لیگ فوتسال به دلیل اردوی تیم ملی فوتسال و وقفه‌ای یک ماه و 12 روزه‌ای از سر گرفته شد تا بار دیگر تنور رقابت‌های فوتسال داغ شود.

در نیمه نخست این دیدار شاهد رقابت جذابی بودیم که سهم گیتی‌پسند 3 گل و سهم هایپر در این نیمه 2 گل بود. سعید احمدعباسی با به ثمر رساندن 3 گل در این نیمه هتریک کرد و 2 گل تیم هایپر را کامبیر گمرکی و ابراهیم حسینی به ثمر رساندند.

در نیمه دوم همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد دیدار جذابی از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم که گیتی‌پسند با به ثمر رساندن 3 گل دیگر 6 گله شد و هاپیر نیز با زدن یک گل 3 گله شد و این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل 6 بر 3 به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

گل‌های گیتی‌پسند را در این نیمه سعید احمدعباسی، مهدی مهدی‌خانی و پیمان حفیظی به ثمر رساندند و تک هاپیر را نیز بلال اسماعیل‌پور در این نیمه به ثمر رساند.

گیتی‌پسند با این پیروزی 26 امتیازی شد و پس از مس سونگون در رده دوم و تیم هایپر نیز با 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

گفتنی است آقایان تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال ، دادخواه دبیر ، نجمایی مسئول واحد فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان و ناظران afc  با حضور در سالن تختی شاهین شهر ،از میهمانان ویژه این شهرآورد بودند.