هیئت فوتبال استان اصفهان

ثبت رکورد فوق العاده برای پیام نیازمند + عکس

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 3 آبان با حضور حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید ایران در ورزشگاه نقش جهان،مصادف با روز و هفته سپاهان آغاز و به مناسبت این روز بنرهای مختلفی در ورزشگاه برای گرامی داشت این روز نصب شده بود .

تیم سپاهان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که گلی در هفت دیدار اخیرش دریافت نکرده بود و پیام نیازمند به همین دلیل در آستانه ثبت رکوردی تاریخی قرار گرفته بود و در نهایت در دقیقه 67 نیز رکورد حسینی را که 873 دقیقه دروازه اش را در لیگ هفدهم بسته نگه داشته بود، شکست. با این حال و علیرغم این اتفاق تاریخی، سپاهان برای دومین مرتبه با تساوی زمین مسابقه را در نقش جهان ترک کرد تا صدرنشینی این تیم در معرض خطر قرار بگیرد.

 در شرایطی که انتظار می رفت تیم سایپا حریف خیلی قدری برای سپاهان پس از شکست 4 بر صفر مقابل استقلال نباشد، آنها با درخشش حامد فلاح زاده یکی از روزهای خوبشان را در بخش دفاعی سپری کردند تا دست خالی از اصفهان برنگردند.

در پایان این دیدار سپاهان 18 امتیازی شد و باید منتظر نتیجه سایر دیدارها باشد و سایپا هم 8 امتیازی شد و در همان رتبه های پایینی جدول رده بندی باقی ماند.