هیئت فوتبال تنها ناظر بر روند تکمیل الزامات ورزشگاه‌ها است.

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، هیئت فوتبال را تنها ناظر بر روند تکمیل الزامات ورزشگاه‌ها خواند و اظهار داشت: هیئت فوتبال استان تنها ناظر بر روند تکمیل الزامات ورزشگاه‌ها بوده و هر زمان که نیاز باشد، گزارش روند اجرای کار را به فدراسیون ارائه می‌دهد. عزم فدراسیون فوتبال در بحث تکمیل الزامات ورزشگاه‌ها جدی است و با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند، مشخص است اگر ورزشگاه‌هایی الزامات خواسته شده را رعایت نکرده و استاندارد لازم را نداشته باشد، حق میزبانی از آن ورزشگاه گرفته می‌شود.

وی روند تکمیل الزامات ورزشگاه‌های نقش‌جهان و فولادشهر را تشریح کرد و افزود: هر 2 ورزشگاه‌ اصفهان در بحث الزامات خواسته شده کمبودهایی داشتند که در حال برطرف شدن است. در ورزشگاه نقش‌جهان دوربین‌های مداربسته داخل استادیوم تکمیل شده و فقط باید دوربین‌های خارج از ورزشگاه نصب شود، شماره‌گذاری صندلی‌ها در نقش‌جهان تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: در ورزشگاه‌ فولادشهر از قبل دوربین‌های مداربسته نصب شده بود و تنها نیاز به به‌روزرسانی دارند، شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام شده و برخی از شماره‌گذاری‌ها که از قبل وجود داشته است، نیاز به اصلاح دارد. در بحث گیت‌های ورودی هر 2 ورزشگاه تلاش دارند تا به‌زودی این مورد را نیز برطرف کرده و در مرحله اجرا هستند و تا جایی که اطلاع دارم پیمانکار یکی از ورزشگاه‌ها مشخص شده و ورزشگاه دیگر نیز به دنبال انعقاد قرارداد است.

وی گفت: هر 2 ورزشگاه به دنبال آن هستند که از قبل از شروع لیگ بلیط‌‌فروشی بازی‌ها الکترونیکی شود و برخی اقدامات نیز در این خصوص انجام شده است و دارند اقدامات بعدی را انجام می‌دهند.

دادخواه درباره زمان آماده شدن 2 ورزشگاه فولادشهر و نقش‌جهان، خاطرنشان کرد: در هر 2 ورزشگاه مواردی وجود دارد که هنوز پیمانکار آن برای تکمیل شدن مشخص نشده است و زمان آماده شدن آن بستگی به قراردادی دارد که با پیمانکار بسته می‌شود و باید دید چه زمانی پیمانکار، کار را تحویل می‌دهد. آن‌طور که سازمان لیگ اعلام کرده است باید تا 2 تا 3 هفته آینده الزامات هر 2 ورزشگاه به اتمام برسد، در غیر این صورت فکر نمی‌کنم میزبانی به این 2 ورزشگاه برسد.

وی در پاسخ به اینکه در روند آماده‌سازی ورزشگاه‌های نقش‌جهان و فولادشهر چه اقداماتی در جهت رفع مشکلات جایگاه خبرنگاران انجام شده است، گفت: فکر نمی‌کنم جایگاه خبرنگاران مشکلی داشته باشد. به زودی از ورزشگاه بازید می‌کنیم و اگر مشکل خاصی وجود داشته باشد، حتماً بررسی می‌شود، اما در شرایط فعلی هیچ برنامه‌ای برای تغییر در جایگاه خبرنگاران نداشته‌ایم و فقط میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان بزرگ‌تر شده و حالت بهتری گرفته است.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: مسئولان هر 2 ورزشگاه چه باشگاه‌ها باشند و چه مسئولان هر 2 کارخانه ذوب‌آهن و فولاد مبارکه، عزم‌ جدی برای برطرف کردن مشکلات دارند و با سرعت در حال کار کردن هستند و ان‌شاءالله معایب هر 2 ورزشگاه برطرف شده و استانداردهای خواسته شده را انجام دهند تا هر 2 تیم در ورزشگاه‌های خانگی خود میزبان باشند.