هیئت فوتبال استان اصفهان

آموزش اولویت اول در هیئت فوتبال شهرستان اردستان میباشد.

کاظم زاده افزود: موضوعات آموزشی در دستور کار این هیئت قرار دارد به نحوی که با ارتباطاتی با تیم گیتی پسند و سپاهان اصفهان در خصوص فوتسال و فوتبال پیگیری‌هایی صورت گرفته است تا شاهد رشد این رشته‌ها در اردستان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اردستان با بیان اینکه هر تیمی که می‌خواهد در مسابقات فوتبال شهرستان اردستان شرکت کند باید در تیم پایه حضور پیدا کند، افزود: تیم‌های ورزشی حتماً باید دارای رده‌های نوجوانان باشند تا بتوانیم سرمایه گذاری مناسبی روی نوجوانان و جوانان انجام دهیم.

فوتبال اردستان از پتانسیل بالایی برخوردار است

وی تصریح کرد: فوتبال شهرستان اردستان از پتانسیل بالایی برخوردار است و در سال گذشته در سه رده در مسابقات استانی شرکت و دارای مقام‌هایی هم شده‌اند که تیم بزرگسالان آن به لیگ برتر شهرستانی‌های استان اصفهان راه پیدا کرده است.

کاظم زاده با اشاره به اینکه هیئت فوتبال اردستان نوپا بوده و نیاز به مساعدت از سوی مسئولان دارد، افزود: ارگان‌هایی همچون آموزش و پرورش، دفتر نماینده مجلس، شهرداری و شورای شهر باید در ادامه راه این هیئت را کمک کنند.

مسابقات فوتبال کارگری در اردستان برگزار می‌شود

وی بیان داشت: برای اولین بار در شهرستان اردستان مسابقات فوتبال کارگری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مهرماه برگزار می‌شود.

کاظم زاده گفت: فستیوال نونهالان شهرستان اردستان در رده زیر ۱۳ سال و به شکل جشنواره در پایان تیر، مرداد و شهریور برگزار می‌شود.

منبع : اردستان سلام