هیئت فوتبال استان اصفهان

احسان علیپور دبیر واحد پایه وجوانان:خانواده ها از ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال غیر مجاز جددا” خودداری نمایند.

احسان علیپور دبیر واحد پایه وجوانان هیئت فوتبال استان اصفهان از خانواده های فوتبال آموزان در کل استان اصفهان خواست از ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال ،فوتسال،فوتبال ساحلی دقت کرده و فرزندانشان را فقط در مدارس مجاز ثبت نام کنند.
علیپور اضافه کرد : والدین می توانند برای دریافت نشانی مدارس فوتبال مجاز به هیئت فوتبال استان  و شهرستان ها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 5-32303034واحد پایه و جوانان هیئت فوتبال استان تماس بگیرند یا در سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان اسامی مدارس فوتبال مجاز را مشاهده نمایند.

دبیر واحد پایه وجوانان و مسئول مدارس هیئت فوتبال استان تصریح کرد : چنانچه در هنگام فعالیت و نحوه ثبت نام در مدارس فوتبال مجاز مشکلی اتفاق بیافتد ، والدین می توانند موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنند اما تخلف در مدارس غیر مجاز فوتبال قابل پیگیری نیست.

لازم بذکر است هیئت فوتبال استان نظارت ویژه ای برروی مدارس فوتبال خواهد داشت.

باتوجه به آغاز فعالیت مدارس فوتبال در استان اصفهان شاهد افزایش درخواست ها برای حضور در کلاس های آموزشی فوتبال از طریق باشگاه ها و موسسات دارای مجوز هستیم.

وی افزود: بر اساس آیین نامه تدوین شده در فدراسیون فوتبال در جهت نظارت کافی و لازم بر امور کلی مدارس فوتبال شهرستان و استان و با هدف جلوگیری از تخلف و سوء استفاده های احتمالی برخی افراد و باشگاههای  فاقد مجوز و سودجو، مدارس دارای مجوز  و صلاحیت استان اصفهان  جهت تنویر افکار عمومی و شهروندان و اولیا فوتبال آموزان علاقمند به این رشته مفرح در مدارس مجاز در باشگاههای اعلام شده ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی که نام آنها در این فهرست نیامده است غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.

دبیر واحد پایه و جوانان تصریح کرد: خانواده ها می توانند هرگونه شکایات و انتقادات خود از عملکرد مدارس فوتبال ذکر شده و موارد مرتبط با فعالیت دیگر مدارس غیرمجاز را به  هیئت فوتبال استان اطلاع دهند.

علیپور خاطر نشان کرد: بر اساس ضوابط جدید فعالیت مدارس فوتبال به شکل غیر مجاز و بدون مجوز علاوه بر تخلف جرم نیز محسوب شده و از طریق دستگاه انتظامی و قضایی و بازرسین هیئت فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت