هیئت فوتبال استان اصفهان

مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور/بوسه اصفهان بر جام قهرمانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور که به مدت 9 روز در بندرعباس درحال برگزاری بود با ایستادن اصفهان بر بام قهرمانی به پایان رسید.

 در  فینال مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور دو تیم  آذربایجان شرقی و اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم اصفهان توانست با دو گل حریف خود را در هم بکوبد و جام قهرمانی را به خانه ببرد.

در دیدار رده‌بندی نیز که دو تیم جنوبی بوشهر و میزبان مسابقات، هرمزگان باید به مصاف هم می‌رفتند که بدلیل عدم حضور تیم بوشهر برگزار نشد تا هرمزگان بر سکوی سوم بایستد.

این مسابقات با حضور ۲۲ تیم و در شش گروه برگزار شد که در نهایت، چهار تیم  هرمزگان، بوشهر، اصفهان و آذربایجان شرقی به مرحله نهایی راه یافتند.

در نیمه نهای مسابقات اصفهان از سد هرمزگان گذشت و به فینال رسید و آذربایجان شرقی هم از سد بوشهر گذشت تا دیگر تیم فینالیست مشخص شود.

 در پایان برترین‌های این مسابقات معرفی که آریا برزگر از استان فارس با شش گل زده آقای گل مسابقات، رضا آروین از اصفهان فنی ترین بازیکن مسابقات، علیرضا رستمی جو  فنی‌ترین دروازه بان از تهران، ارشیا مهدوی کیا بازیکن اخلاق از توابع تهران، علی اسلامی از اصفهان به عنوان برترین مربی و مهدی پهلوان زاده از خراسان برترین سرپرست بودند.

همچنین بهترین خط حمله متعلق به تیم هرمزگان با 14 گل زده و بهترین خط دفاع به بوشهر بدون دریافت گل بود.

در 46 بازی انجام شده 110 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

مراسم اختتامیه با حضور  مسؤولان کشوری و استانی در مجموعه ورزشی تختی بندرعباس برگزار شد.

اصفهان مقتدرانه قهرمان مسابقات کشوری آموزشگاه های کشور شد.