هیئت فوتبال استان اصفهان

انتظار دارم فوتبال نایین بازوی توانمند استان باشد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا دادخواه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست هیئت فوتبال شهرستان نایین گفت: از اینکه مسئولین شهرستان برای توسعه ورزش شهرستان دغدغه دارند خوشحالم و از سرپرست جدید هیئت فوتبال نایین انتظار داریم نسبت به شناسایی و معرفی استعداد‌های ورزشی تلاش کنند.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های رئیس سابق هیئت فوتبال شهرستان افزود: دوست داشتیم آقای جیحونی در این مراسم می‌بود که بنا به دلایلی توفیق نشد تا از کار‌ها و خدماتی که برای ورزش شهرستان تشکر کنیم.

دادخواه با اشاره به گلایه‌های مسئولان ورزش نایین مبنی بر اینکه شهرستان‌ها در ورزش استان جایگاهی ندارند بیان نمود: بنده خودم شهرستانی هستم و توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته و قول می‌دهم برای حمایت از فوتبال نایین حمایت کنم.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان تصریح نمود: هیئت فوتبال نایین نسبت به معرفی چارت و برنامه ریزی‌ها طبق چارچوب اساسنامه فوتبال اقدام کند تا به زودی شاهد ترقی و رشد ورزش نایین باشیم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست هیئت فوتبال شهرستان نایین با حضور حمیدی سرپرست اداره ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار و با تجلیل از تلاش‌های امیرحسین جیحونی رئیس سابق هیئت فوتبال، اسماعیل عرب بافرانی به عنوان سرپرست جدید این هیئت از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد.